loading...
** سایت تفریحی ایولی ها **
ایولی ها

سلام.من مدیر سایت ایولی ها رضا نظریان هستم. ما برای شما بنر-هدر و آلبوم طراحی میکنیم.فقط لازیم است ما را لینک کنید

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اموزش هک 11 3048 jumbojet
مه - احمد شاملو 0 917 siber
اشعار حافظ 1 1046 iljima
شعر نو 1 868 iljima
شعر فردوسی در مدح پیامبر و امام علی علیه السلام 1 918 iljima
صداي ديدار...سهراب سپهری 0 826 iljima
تپش سايه دوست 0 818 iljima
پشت درياها...سهراب سپهری 0 820 iljima
واحه يي در لحظه...سهراب سپهری 0 707 iljima
نشاني...سهراب سپهری 0 797 iljima
پيغام ماهي ها...سهراب سپهری 0 691 iljima
غربت...سهراب سپهری 0 652 iljima
در گلستانه...سهراب سپهری 0 622 iljima
آب...سهراب سپهری 0 658 iljima
ساده رنگ...سهراب سپهری 0 655 iljima
و پيامي در راه...سهراب سپهری 0 614 iljima
روشني‌، من‌، گل‌، آب...سهراب سپهری 0 626 iljima
از روي پلك شب...سهراب سپهری 0 742 iljima
مسافر...سهراب سپهری 0 703 iljima
صداي پاي آب...سهراب سپهری 0 670 iljima
آب را گل نكنيم- سهراب سپهری 0 645 iljima
غمی غمناک (شعر سهراب سپهری) 0 645 iljima
شراب و خون...فروغ فرخزاد 0 747 iljima
ديو شب...فروغ فرخزاد 0 664 iljima
انتقام...فروغ فرخزاد 0 641 iljima
گريز و درد...فروغ فرخزاد 0 655 iljima
افسانه تلخ... فروغ فرخزاد 0 604 iljima
وداع...فروغ فرخزاد 0 669 iljima
پاييز...فروغ فرخزاد 0 715 iljima
يادي از گذشته...فروغ فرخزاد 0 717 iljima
رضا نظریان بازدید : 509 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

اس ام اس صبح به خیر

به لحظه های “بی” توبودن سلام میکنم

به سینه ام دلی هست به نام میکنم

تمام میشود این فاصله ها بی گمان

به لحظه های “با “تو بودن سلام میکنم

ادامه در ادامه ی مطلب

 smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms 

سلام عزیز مهربون ما
رو نمیبینی خوشی؟

هنوزم مثل قدیما دلبری و عاشق
کشی؟

 

 

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

سلام بر تو که عاشق سلام بر تو که شیدا
سلام بر تو که خوابی سلام بر تو که رویا
سلام شعر فریبا سلام دلبر زیبا
سلام راوی غم ها سلام عاشق شیدا

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

سلام ای طراوت همیشه! دوست دارانت را دریاب!

ما آن بیدلانیم که دل خود را در افق های آبی ات می جوییم.!

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

سلام
صبحت زیبا چرا من هر صبح خودم را در آینه تو سبز
میبینم

و تو خودت را در آینه من آبی

بیا برویم باورمان را قدم بزنیم

تا شانه های خیابان خیال کنند

جنگل و دریا بهم رسیده اند !؟

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

 

سلام من

به غنچه ای که صبحدم

به خنده باز می شود

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

سلام  بهونه قشنگ من برای زندگی
آره بازم منم همون بهونه همیشگی
فدایه مهربونیات چه میکنی با
سرنوشت
دلم برات تنگ شده بود این نامه و واست نوشت

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

 

سلام ،

.

ببخشید ما داشتیم تو کوچه اس ام
اس بازی میکردیم
یکی از سلاماافتاد تو خونتون ! میشه پسش بدین !؟؟
ما
منتظریم !

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms
سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و
سلام به تو که محکوم به دوست
داشتنی.

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

 
(اس ام اس برای جواب سلام)
سلام ای کهنه عشق من که یاد تو
چه پا برجاست
سلام بر روی ماه تو
عزیز دل سلام از ماست

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

سلام من

به آن پرند سپیده وشادمان

که در سپیده با نسیم

ترانه ساز می شود

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

سلام من

به پیچکی که صبح دست سبز او

به سوی آسمان بی کران دراز می شود

 

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

 

 

به تو سلام می کنم
کنار تو می نشینم

و در خلوت تو شهر بزرگ من بنا می شود .

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

من به تو سلام میکنم
تو که تک ستاره دمادم غروبی
ای مهوش غزالها ای ترانه ساز هستی

ای که جادوی کلماتت قلمها را

سرنگون میکند سلام

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

اس ام اس سلام برای نماز صبح

 

سلام من

به هر چه وبه هر کــــسی که با سحر

تمام جسم و جان او پر از نماز می
شود

 

smsmsmsmsmsmssmsmsmsmsmsms

 

سلام  ای دل نورانی خورشید،
ای نگاه آبی آسمان، ای شکوه آفرینش!
سلام ای وسیع جاری، ای پهنه نور باران، ای طراوت بی
کران
روزت به خیر
باد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2255
  • کل نظرات : 289
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 4879
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 245
  • بازدید امروز : 531
  • باردید دیروز : 494
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 531
  • بازدید ماه : 2,611
  • بازدید سال : 107,180
  • بازدید کلی : 2,764,647