loading...
** سایت تفریحی ایولی ها **
ایولی ها

سلام.من مدیر سایت ایولی ها رضا نظریان هستم. ما برای شما بنر-هدر و آلبوم طراحی میکنیم.فقط لازیم است ما را لینک کنید

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اموزش هک 11 3046 jumbojet
مه - احمد شاملو 0 916 siber
اشعار حافظ 1 1045 iljima
شعر نو 1 867 iljima
شعر فردوسی در مدح پیامبر و امام علی علیه السلام 1 918 iljima
صداي ديدار...سهراب سپهری 0 825 iljima
تپش سايه دوست 0 818 iljima
پشت درياها...سهراب سپهری 0 819 iljima
واحه يي در لحظه...سهراب سپهری 0 707 iljima
نشاني...سهراب سپهری 0 796 iljima
پيغام ماهي ها...سهراب سپهری 0 691 iljima
غربت...سهراب سپهری 0 650 iljima
در گلستانه...سهراب سپهری 0 622 iljima
آب...سهراب سپهری 0 657 iljima
ساده رنگ...سهراب سپهری 0 654 iljima
و پيامي در راه...سهراب سپهری 0 614 iljima
روشني‌، من‌، گل‌، آب...سهراب سپهری 0 626 iljima
از روي پلك شب...سهراب سپهری 0 742 iljima
مسافر...سهراب سپهری 0 702 iljima
صداي پاي آب...سهراب سپهری 0 670 iljima
آب را گل نكنيم- سهراب سپهری 0 645 iljima
غمی غمناک (شعر سهراب سپهری) 0 644 iljima
شراب و خون...فروغ فرخزاد 0 747 iljima
ديو شب...فروغ فرخزاد 0 664 iljima
انتقام...فروغ فرخزاد 0 640 iljima
گريز و درد...فروغ فرخزاد 0 655 iljima
افسانه تلخ... فروغ فرخزاد 0 603 iljima
وداع...فروغ فرخزاد 0 669 iljima
پاييز...فروغ فرخزاد 0 714 iljima
يادي از گذشته...فروغ فرخزاد 0 717 iljima
رضا نظریان بازدید : 531 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)


بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد...

ماچترمان خداست.

:::

به خدا تا اندازه ی امیدوار باش که جرات گناه کردن پیدا نکنی

و از اون تا اندازه ی بترس که از رحمت اون ناامید نشوی . . .

:::

خدایم را دوست دارم چون وفادارترین است

و شاید به رسم همین وفاداریست که دوستانم را به او میسپارم . . .

:::

دستهایم انقدر بزرگ نیست که چرخ دنیا را به کامتان بچرخانم

اما یکی هست که بر همه چیز تواناست

از او تمنای لحظه های زیبا برایتان دارم


:::

زندگی زیباست ! دقت کن  . . .

آرام رد شو ، حس کن ، نفس بکش . . .

همه چیز نعمت است !

:::

صداى خنده هاى خدا را میشنوى ؟

دعایت را شنیده و

به آنچه محال میپندارى ، میخندد . . .

:::

هرگز فراموش نکن که هر چه رخ دهد همواره در آغوش خدا هستی . . .

:::

هیچکس تنها نیست ، او در همه حال کنار ماست !

(خدا ، بی همتای اول)

:::

دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن

من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن

به بوی دلکش زلفت که این گره بگشای

دل گرفته ما بین و دلگشایی کن

:::

بزرگترین آزمون ایمان

زمانی است که آنچه را که میخواهید ، بدست نمی آورید

با این حال ، با تمام وجود می گوئید

خدایا شکرت

:::

شاید همه آنچه که در زندگی میخواهم را نداشته باشم

اما هر آنچه که برای زیستن نیاز دارم برایم فراهم است

به همین خاطر از خدا سپاسگزارم . . .

:::

خدایا . . .

بدون نوازش های تو میان دست های زندگی مچاله می شویم . . .

نوازشت را از ما نگیر !

:::

مرامت عشق، لبخندت صمیمی / قدم هایت “صراط المستقیمی”

بگویم “یا علی” آغاز هر کار / که “بسم الله رحمن الرحیمی”

:::

پروردگارا

کاش ، به همان اندازه ای که از حرف مردم میترسیم

از تو می ترسیدیم ، که اگر اینگونه بود دنیای ما دنیای دیگری بود

و آخرت ما آخرت دیگری . . .

کاش . . .

:::

باور نمی کنم

خالق نظم دانه های انار

زندگی مرا بی نظم چیده باشد . . .

:::

خدایا در این آشفته بازار کمک کن تا دلم بلرزد به نگاهی که بیارزد . . .

و ای کاش آن نگاه نگاه تو باشد !

:::

معبودم

متبرکم گردان به نامت

متبلورم گردان به عبادتت

متذکرم گردان به ذکرت

مرحمتم گردان به رحمتت

:::

خداوندا !

ما را ببخش !

به خاطر همه درهایی که رفتیم و هیچ کدام خانه تو نبود !

تو که آسمانی را می گریانی تا گلی را بخنداتی . . . !

:::

خدایا

ما برای داشتن دست های تو ریسمان نبسته ایم ، “دل” بسته ایم

همین که حال دلمان خوب باشد ، برایمان کافی ست . . .

:::

ای آنکه طلبکار خدایی به خودآ

از خود بطلب کز تو جدا نیست خدا

:::

اگر ذره بین نگاه قوی باشد ،

 در تمام صفحه های ورق خورده زندگی اثر انگشت خدا دیده میشود !

:::

خدایا به من ایمانی عطا کن که

نگران روزیم نباشم

درست مانند کودکی که نگران وعده بعدی غذایش نیست

زیرا به مهربانی مادرش ایمان دارد . . .

:::

خداوند تنها روزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشود . . .

تنها کسی است که بادهان بسته هم میتوان صدایش کرد . . .

با پای شکسته هم میتوان سراغش رفت . . .

تنها خریداریست که اجناس شکسته رابهتر بر میدارد . . .

تنها کسی است که وقتی همه رفتند میماند . . .

وقتی همه پشت کردند آغوش میگشاید . . .

خدارابرایت ارزودارم

:::

خدایا هر روز کمی اندوه برام بفرست

زیرا در اندوه است که تو یاد میشوی و در خوشی از یاد میروی . . .

:::

خداوندا

تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم

مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

مبادا گم کنم اهداف زیبا را

مبادا جا بمانم از قصار موهبت هایت

خداوندا مرا مگذار تنها لحظه ای حتی . . .

:::

احساس حضور خدا در همه حال ، همه مسائل را حل می کند !

:::

خدایا دلم که برایت تنگ می شود

 با آنکه می دانم همه جا هستی اما به آسمان نگاه می کنم

 چرا که آسمان سه نشانه از تو دارد :

بی انتهاست ، بی دریغ است و چون یک دست مهربان همیشه بالای سرماست !

:::

من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد

خدا گفت : نه تو خودت باید رشد کنی ولی من تو را می پیرایم تا میوه دهی . . .

:::

دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن / من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن

به بوی دلکش زلفت که این گره بگشای / دل گرفته ما بین و دلگشایی کن

:::

ادعای عشق به خدا ،از کسی که سجاده دلتنگ حضور اوست ، پذیرفتنی نیست

نماز نجوای عاشقانه با محبوب است . . .

:::

خدایا دلم را به کدام وجه این دنیا خوش کنم ؟

دلخوش به حضور توام وگرنه مرا با این دنیا چه کار ؟

:::

خدایا !

مرهمی میخواهم از جنس خودت!

نزدیک . . .

بخشنده . . .

بی منت . .

:::

الهی! در دلِ دوستانِ تو ، نور عنایت پیداست

و جان ها در آرزوی وصال تو حیران و شیداست

چون تو مولا که راست؟ و چون تو دوست کجاست؟

:::

خستگی را تو به خاطر مسپار، که افق نزدیک است و خدایی بیدار . . .

که تو را می بیند و به عشقت همه ی حادثه ها را آنچنان می چیند که به یادش باشی !

:::

آموخته ام که وقتی ناامید میشوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود

و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم . . .

:::

کسی که بهشت را بر زمین نیافته است

آن را در آسمان نیز نخواهد یافت

خانه ی خدا نزدیک ماست

و تنها اثاث آن ، عشق است

:::

وقتی چتر خدا بر سرت هست بگذار سرنوشت هرچه میخواهد بر سرت ببارد . . .

:::

خدایـــــا . . .

مدعیان رفاقت ، هر کدام تا نقطه ای همراهند . . .

عده ای تا مرز منفعت . . .

عده ای تا مرز مال . . .

عده ای تا مرز جان . . .

عده ای تا مرز آبرو . . .

و همگان تا مرز این جهان . . .

تنها تویی که همواره می مانی . . . !

رهـــــایم نـکن . . .

:::

هر چه روح به خدا نزدیک تر باشد، مشکلات و انحراف آن کمتر است

زیرا کمترین حرکت در دایره رسو شده توسط پرگار مرکز ان می باشد . . .

:::

خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا

زمانیکه هراس مرگ میدزد د سکوتت را

یکی همچون نسیم دشت میگوید

کنارت هستم ای تنها . . .

:::

خدای من همان خداییست که بدون هیچ انتظاری همه را دوست دارد

و وفادارترین معشوق هم اوست که انسان را پس از همه خطاها

و دل دادن به دنیا و اهل دنیا در آغوش عشق میپذیرد . . .

:::

با شادی و سرور و خنده ای در دل زندگی کنید

در این صورت خدا نیایش شما را خواهد شنید

حتی اگر کلمه ای هم بر زبان نرانید . . .

:::

بیایید کمتر خطوط قلبمان را اشغال کنیم. شاید خدا پشت خط باشد . . .

:::

توکل یعنی اجازه دادن به خداوند ، که خودش تصمیم بگیرد

تو فقط بخواه و آرزو کن ، اما پیشاپیش شاد باش

و ایمان داشته باش که رویاهایت ، هم چون بارانی در حال فرو ریختنند!

پیشاپیش شاد باش و شکر گذار ، چرا که خداوند نه به قدر رویاها

بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2255
  • کل نظرات : 289
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4879
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 221
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,266
  • بازدید ماه : 1,266
  • بازدید سال : 105,835
  • بازدید کلی : 2,763,302