loading...
** سایت تفریحی ایولی ها **
ایولی ها

سلام.من مدیر سایت ایولی ها رضا نظریان هستم. ما برای شما بنر-هدر و آلبوم طراحی میکنیم.فقط لازیم است ما را لینک کنید

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اموزش هک 11 3002 jumbojet
مه - احمد شاملو 0 895 siber
اشعار حافظ 1 1021 iljima
شعر نو 1 846 iljima
شعر فردوسی در مدح پیامبر و امام علی علیه السلام 1 897 iljima
صداي ديدار...سهراب سپهری 0 807 iljima
تپش سايه دوست 0 802 iljima
پشت درياها...سهراب سپهری 0 800 iljima
واحه يي در لحظه...سهراب سپهری 0 689 iljima
نشاني...سهراب سپهری 0 777 iljima
پيغام ماهي ها...سهراب سپهری 0 672 iljima
غربت...سهراب سپهری 0 631 iljima
در گلستانه...سهراب سپهری 0 604 iljima
آب...سهراب سپهری 0 638 iljima
ساده رنگ...سهراب سپهری 0 636 iljima
و پيامي در راه...سهراب سپهری 0 594 iljima
روشني‌، من‌، گل‌، آب...سهراب سپهری 0 607 iljima
از روي پلك شب...سهراب سپهری 0 723 iljima
مسافر...سهراب سپهری 0 685 iljima
صداي پاي آب...سهراب سپهری 0 651 iljima
آب را گل نكنيم- سهراب سپهری 0 627 iljima
غمی غمناک (شعر سهراب سپهری) 0 627 iljima
شراب و خون...فروغ فرخزاد 0 731 iljima
ديو شب...فروغ فرخزاد 0 644 iljima
انتقام...فروغ فرخزاد 0 621 iljima
گريز و درد...فروغ فرخزاد 0 637 iljima
افسانه تلخ... فروغ فرخزاد 0 585 iljima
وداع...فروغ فرخزاد 0 650 iljima
پاييز...فروغ فرخزاد 0 695 iljima
يادي از گذشته...فروغ فرخزاد 0 699 iljima
رضا نظریان بازدید : 375 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

خداییش خیلی حال میده ها !
فامیلیت صالح باشه !
بعد اسم بچه ات رو بزاری ساحل !
ملت دچار خود درگیری میشن ! :D

 

 

 

 

از دستشویی میای بیرون یه دست به موهات میکشی ، طوری قشنگ میشه که انگار از سالن مد تو پاریس اومدی بیرون . . . !
حالا یه جای خیلی مهم دعوت داری میری بهترین آرایشگاه شهر ، وقتی موهاتو میبینی انگار از مخلوط کن سه کاره اومده بیرون ! :|

 

 

 

 

من قبلاها به بدنم شامپو بدن خارجی میزدم ، اما از وقتی فهمیدم تو روز قیامت قراره بر علیه من شهادت بدن !
بهشون گریس هم نمیزنم ، آدم فروش های پس فطرت . . . !

 

 

 

 

آدم بی گناه تا پای چوبه دار میره اما آدم گناهکار تا اونجا هم نمیره ! :|

 

 

 

 

یادش بخیر یه زمانیم همه دخترا عاشق مهدی سلوکی بودن . . . !
اون موقع اینقدر امکانات نبود . . .
ساواش و مهند و ایزل و چنار این چیزا نبود که !
گزینه ها محدود بودند ! :lol:

 

 

 

 

من هروقت زمین میخورم به جای اینکه ببینم کجام داغون شده ، فقط نگا میکنم دورم کسی نباشه !
بعد میام خونه میبینم عه دستم قطع شده ! :)

 

 

 

 

ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺩﺭﺩ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﮊﺍﭘﻨﯽ ﻫﺎ ﭼﻨﺪ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯﻣﺎﺳﺖ !
ﺑﺪﺑﺨﺘﺎ ﻫﺮﺟﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﻦ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻃﺮﻓﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ :lol:

 

 

 

میدونستین خرچنگها تو عروسیاشون نمیتونن دست بزنن !
فقط بشکن ریز میزنن !
برید حال کنید با این اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم !

 

 

 

 

شازده کوچولو از سیارشون زنگ زد به روباه گفت :
چرا آدمها اینقدر از هم دیگه بُت میسازن ؟
صدا امد : از بی ادبان !
فهمید اشتباهی شماره لقمان رو گرفته قطع کرد ! :|

 

 

 

 

یارو از تو کلاهش ۱ دقیقه ای خرگوش در میاره
من ۲ ساله نمیتونم یه الاغ رو از تو دلم بیرون بیارم :|

 

 

 

 

خوش به حال اونایی که چشاشون سگ داره
من که فقط اعصابم سگ داره :(

 

 

 

 

والا من از هردستی میدم با لگد پس میگیرم .
الکی میگن که از هر دستی بدی با همون دست پس میگیری . . .
فکر میکنن ما خریم :|

 

 

 

 

تو بچگیام یه بار بابا و مامانم دعوا کردن منم رفتم یه عالمه حشره کش زدم به خودم که بمیرم . . .
وصیت نامه هم نوشتم تازه ، توش حلالشون کردم که عذاب وجدان بگیرن ! :D

 

 

 

 

واستا دنیا من میخوام پیاده شم !

- همینجا ؟
+ بله لطفا ! چند میشه ؟
- کجا سوار شدی ؟
+ دهه شصت بود !
- برو داداش… صلوات بفرست . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2255
  • کل نظرات : 289
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4877
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 633
  • باردید دیروز : 1,038
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 633
  • بازدید ماه : 12,052
  • بازدید سال : 80,695
  • بازدید کلی : 2,738,162