loading...
** سایت تفریحی ایولی ها **
ایولی ها

سلام.من مدیر سایت ایولی ها رضا نظریان هستم. ما برای شما بنر-هدر و آلبوم طراحی میکنیم.فقط لازیم است ما را لینک کنید

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اموزش هک 11 3048 jumbojet
مه - احمد شاملو 0 917 siber
اشعار حافظ 1 1046 iljima
شعر نو 1 868 iljima
شعر فردوسی در مدح پیامبر و امام علی علیه السلام 1 918 iljima
صداي ديدار...سهراب سپهری 0 826 iljima
تپش سايه دوست 0 818 iljima
پشت درياها...سهراب سپهری 0 820 iljima
واحه يي در لحظه...سهراب سپهری 0 707 iljima
نشاني...سهراب سپهری 0 797 iljima
پيغام ماهي ها...سهراب سپهری 0 691 iljima
غربت...سهراب سپهری 0 652 iljima
در گلستانه...سهراب سپهری 0 622 iljima
آب...سهراب سپهری 0 658 iljima
ساده رنگ...سهراب سپهری 0 655 iljima
و پيامي در راه...سهراب سپهری 0 614 iljima
روشني‌، من‌، گل‌، آب...سهراب سپهری 0 626 iljima
از روي پلك شب...سهراب سپهری 0 742 iljima
مسافر...سهراب سپهری 0 703 iljima
صداي پاي آب...سهراب سپهری 0 670 iljima
آب را گل نكنيم- سهراب سپهری 0 645 iljima
غمی غمناک (شعر سهراب سپهری) 0 645 iljima
شراب و خون...فروغ فرخزاد 0 747 iljima
ديو شب...فروغ فرخزاد 0 664 iljima
انتقام...فروغ فرخزاد 0 641 iljima
گريز و درد...فروغ فرخزاد 0 655 iljima
افسانه تلخ... فروغ فرخزاد 0 604 iljima
وداع...فروغ فرخزاد 0 669 iljima
پاييز...فروغ فرخزاد 0 715 iljima
يادي از گذشته...فروغ فرخزاد 0 717 iljima
رضا نظریان بازدید : 460 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

اس ام اس شکایت و جملات دورویی و خیانت جدید

اس ام اس ها در ادامه مطالب

زندگی شاید همین باشد ، یک فریب ساده و کوچک ، آن هم از دست کسی که تو دنیا را جز با او و جز برای او نمی خواهی !!!
.
.
نمیدانم بگویم بمان یا برو ؟؟؟ چرا که باور کرده ام به هیچ فعلی پایبند نیستی !!!
.
.
چه فرقی میکنه که من عاشق تو باشم یا عاشق رنگین کمان ، وقتی هردو هفت خطید !!!
.
.
دست از سرم بردار برو / ندارم حوصله ی این حرفارو !
همه یادگاریات بخوره تو سرت / نه خودتو میخوام نه دردسرت !
.
.
چه داروی تلخی است :
وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
.

.
یکی را آرزو کردی و رفتی / برایش پرس و جو کردی و رفتی
تو هم تا آبرو از من گرفتی / مرا بی آبرو کردی و رفتی
.
.

عاشق شدم و عذاب را فهمیدم / رنجیدن و اضطراب را فهمیدم
در چشم تو عشق را ندیدم اما / معنای دل کباب را فهمیدم
هر روز خطاهای تو را بخشیدم / تا بخشش بی حساب را بخشیدم
.
.
دیگر هیچ چیز مشترکی بین ما نیست ، تنها آسمانمان یکیست !!!
.
.
“دوستت دارم” تکیه کلام تو بود ، من بی جهت به آن تکیه داده بودم !!!
.
.
حضورت در کنار من معجزه نبود ، نبودنت هم فاجعه نیست !
فردا روزِ دیگری برای من خواهد بود ، بیشتر از این برایت اشک نخواهم ریخت !
.
.
عجب جوش و خروشی بود عشقت / خراب باده نوشی بود عشقت
بهشتم را به سیبی داد بر باد / عجب آدم فروشی بود عشقت
.
.
با عشق به من خیانت کردی / دل دادم و تو رد امانت کردی
رفتی و چه آسوده ز من دل کندی / هر دو قلمت خرد اگر برگردی !
.
.
هر که را دیدم خیانت کرد و رفت / هر که با من بود یار من نبود
هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت / خود ندانستم از این غمها چه سود ؟
.
.
امروز دیگه نسبت به تو حسی ندارم / بخوای میگم دوست دارم ، اما ندارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2255
  • کل نظرات : 289
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 4879
  • آی پی امروز : 295
  • آی پی دیروز : 245
  • بازدید امروز : 408
  • باردید دیروز : 494
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 408
  • بازدید ماه : 2,488
  • بازدید سال : 107,057
  • بازدید کلی : 2,764,524