loading...
** سایت تفریحی ایولی ها **
ایولی ها

سلام.من مدیر سایت ایولی ها رضا نظریان هستم. ما برای شما بنر-هدر و آلبوم طراحی میکنیم.فقط لازیم است ما را لینک کنید

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اموزش هک 11 3002 jumbojet
مه - احمد شاملو 0 895 siber
اشعار حافظ 1 1021 iljima
شعر نو 1 846 iljima
شعر فردوسی در مدح پیامبر و امام علی علیه السلام 1 897 iljima
صداي ديدار...سهراب سپهری 0 807 iljima
تپش سايه دوست 0 802 iljima
پشت درياها...سهراب سپهری 0 800 iljima
واحه يي در لحظه...سهراب سپهری 0 689 iljima
نشاني...سهراب سپهری 0 777 iljima
پيغام ماهي ها...سهراب سپهری 0 672 iljima
غربت...سهراب سپهری 0 631 iljima
در گلستانه...سهراب سپهری 0 604 iljima
آب...سهراب سپهری 0 638 iljima
ساده رنگ...سهراب سپهری 0 636 iljima
و پيامي در راه...سهراب سپهری 0 594 iljima
روشني‌، من‌، گل‌، آب...سهراب سپهری 0 607 iljima
از روي پلك شب...سهراب سپهری 0 723 iljima
مسافر...سهراب سپهری 0 685 iljima
صداي پاي آب...سهراب سپهری 0 651 iljima
آب را گل نكنيم- سهراب سپهری 0 627 iljima
غمی غمناک (شعر سهراب سپهری) 0 627 iljima
شراب و خون...فروغ فرخزاد 0 731 iljima
ديو شب...فروغ فرخزاد 0 644 iljima
انتقام...فروغ فرخزاد 0 621 iljima
گريز و درد...فروغ فرخزاد 0 637 iljima
افسانه تلخ... فروغ فرخزاد 0 585 iljima
وداع...فروغ فرخزاد 0 650 iljima
پاييز...فروغ فرخزاد 0 695 iljima
يادي از گذشته...فروغ فرخزاد 0 699 iljima
رضا نظریان بازدید : 409 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

وقتی كه می رفتی، بهار بود
تابستان كه نیامدی، پاییز شد
پاییز كه برنگشتی، پاییز ماند
زمستان كه نیایی، پاییز می ماند
تو را به دل پاییزی ات
فصلها را
به هم نریز
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته اس ام اس غم
تو صادقانه گفتی در خانه قلبت هیچ جایی برای من نیست
من بر قلب سنگی ات بوسه می زنم که با من صادق بود
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
مطمئن باش ، برو ...
ضربه ات كاری بود ، دل من سخت شكست ...
و چه زشت به من و سادگیم خندیدی
به من و عشقی پاك ، كه پر از یاد تو بود ...
و به این قلب یتیم
كه خیالم می گفت تا ابد مال تو بود ...
تو برو تا راحت تر
تكه های دل خود را آرام سر هم بند زنم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دل كه رنجید از كسی خرسند كردن مشكل است
شیشه بشكسته را پیوند كردن مشكل است
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خیلی ها نفرین میکنن ... تلافی میکنن... اما نه ... نفرین من ...
الهی اونی که دوستش داری تنهات نذاره ...
تلافی من .... میرم تا به اون برسی ...
سره راهت نباشم ... راستی ... قد من
دوست داره ...
اس ام اس جدایی اس ام اس عاشقانه برای کسی که دلتو شکسته اس ام اس غم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
یك روز فكر میكردم اگر او را با غریبه ای ببینم شهر را به اتش میكشم اما امروز برای دیدنش حاضر نیستم حتی كبریتی روشن كنم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دلم را مبتلایت کرده بودم
خودم را خاک پایت کرده بودم
ندانستم که بی مهری وگرنه
همان اول رهایت کرده بودم !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
به تو سپرده بودمش ، با هزار و یک امید ....
وحالا برای هزار و یکمین بار
دلم را می برم تا شکستگی اش را گچ بگیرند !!!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
گاهی شکستن دلی کمتر از آدم کشی نیست .
چند روزیست که این دل میشکند.
اه....
تو همیشه میشکنی و من همیشه فراموش میکنم مگر تو انها را زنده کنی.
اما نمیدانم چرا این دفه نمیتوان فراموش کنم.
شاید دگر از قلبم،تکیه نباشد برای محبت و فراموشی آن.

مرا هم یاد کن آن شب که من در زیر خاک سرد تنهایم . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
برنگرد،
که بر نمی گردی تو هیچوقت
نمی خواهمم داشته باشمت،نترس
فقط بیا
در خزان خواسته هام
کمی قدم بزن
تا ببینمت
دلم برای راه رفتنت تنگ شده است...
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
امشب تمام حوصله ام را
در یک کلام کوچک
از تو
خلاصه کردم
ای کاش می شد
یک بار
تنها همین یک بار
تکرار می شد!
تکرار
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وقتی دل تنها کالائیست که خدا شکسته ی آن را می خرد
پس چرا من به دست کسی که دلم را شکست بوسه نزنم؟!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
رفتی دلم شكستی این دل شكسته بهتر پوسیده رشته ی عشق از هم گسسته بهتر
من انتقــام دل را هرگــــــز نگیـــــرم از تو این رفتــه راه ناحــق در خون نشستــــه بهتر
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
کاش گل بودی تا به تلافی همه ی بدیهایت تو را پرپر میکردم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چند روز پیش نشستم خلوتمو کشیدم... دیدم تو خلوته من دیگه جایی نداری...
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت , دوریت آمد به یادم , هستیم آتش گرفت.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
قلب من تقدیم به کسی که هر از گاهی یادی از دل خسته ما می کند.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ما كه همسایه اشكیم ولى با دل تنگ ..... گر لبى خنده كند یاد شما مى افتیم .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دلم شكسته تر از شیشه های شهر شماست
شكسته باد آن كه دلش این چنین می خواست....
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
شانه هایم زیر بار غم شکست
شاخه های سبز امیدم شکست
عشق ما در شیشه فرهاد بود
عشق شیرین ریشه اش در باد بود
هیچ کس حرف صداقت را نزد
هیچ کس دل را بر این دریا نزد
یک نفر امروز در چشمم شکست
یک نفر بار سفر بست و گسست
یک نفر با خاطراتم دور شد
یک نفر با قصه ها محشور شد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در این بازار نامردی به دنبال چه می گردی؟ .....
نمی یابی نشان هرگز تو از عشق و جوانمردی ......
برو بگذر از این بازار ، از این مستی و طنازی .....
اگر چون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی

برچسب ها اس ام اس دلشکستگیاس ام اس دوریاس ام اس بی وفاییاس ام اس جداییاس ام اس نامردیاس ام اس فراموشیاس ام اس جدید جداییاس ام اس جدید نامردیاس ام اس جدید بی وفاییاس ام اس جدید دوریاس ام اس جدایی تیر91اس ام اس جدید جتنهایی تیر91اس ام اس جدید تنهایی تیر91اس ام اس تنهاییاس ام اس بی وفایی تیر91اس ام اس جدی بی وفایی تیر91اس ام اس بی وفایی مرداد91اس ام اس دوری تیر91اس ام اس دوری مرداد91اس ام اس بی کسیاس ام اس بی کسی جدیداس ام اس جدید بی کسیاس ام اس بی کسی تیر91اس ام اس بی کسی تیراس ام اس بی کسی مرداد91اس ام اس جدایی تیراس ام اس جدید جدایی تیر ماهاس ام اس دوری تیر ماهاس ام اس رفاقتیاس ام اس نامردی تیر ماهاس ام اس نامردی مرداد ماهاس ام اس فراموشی تیر91اس ام اس فراموشی مرداد91اس ام اس فراموشی تیر ماهاس ام اس فراموشی مرداد ماهاس ام اس برای دلشکسته هااس ام اس عاشقیاس ام اس برای عاشقااس ام اس عشقیاس ام اس عشقولانهاس ام اس احساسیاس ام اس فلسفیاس ام اس های جدیدبهترین اس ام اس های عاشقانهمسیجمسیج جدید عاشقانهاس ام اس برای دوستیاس ام اس دوستت دارماس ام اس بوسهاس ام اس جدید بوسهاس ام اس غمگیناس ام اس غمگین احساسیاس ام اس غمگین جداییاس ام اس غمگین تنهاییاس ام اس غمگین بی کسیاس ام اس غمگین عاشقانهاس ام اس ها روزاس ام اس امروزاس ام اس تابستوناس ام اس تابستاناس ام اس تبریک نیمه شعباناس ام اس تبریک عید شعباناس ام اس ماه مبارک رمضاناس ام اس ماه رمضاناس ام اس جدیدپیامک فراموشیپیامک فراموشی جدیدپیامک جدید فراموشیپیامک فراموشی تیر91پیامک فراموشی مرداد91پیامک جداییپیامک جدایی جدیدپیامک جدید جداییپیامک جدایی تیر91پیامک جدایی مرداد91پیامک دوریپیامک جدید دوریپیامک دوری جدیدپیامک دوری تیر91پیامک دوری مرداد91پیامک نامردیپیامک جدید نامردیپیامک نامردی جدیدپیامک نامردی تیر91پیامک نامردی مرداد91پیامک1391پیامک جدید1391اس ام اس جدید1391شعر عاشقانهشعر دوبیتیشعر عاشقانه دوبیتی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2255
  • کل نظرات : 289
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 4877
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 1,038
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 11,672
  • بازدید سال : 80,315
  • بازدید کلی : 2,737,782